Це справді унікальне авто. BMW M5 F90 вже можна замовляти, проте офіційні поставки стартують навесні 2018 року. За прогнозами експертів ціна такої автівки досягне 118 000 євро, однак любителі унікальних моделей матимуть нагоду придбати BMW M5 First Edition, яка пофарбована в темно-червоний металік, оснащена ексклюзивним обладнанням та коштує майже 138 тисяч євро. Таких моделей німці підготували всього 4 сотні.
Двигун
Потужність цього авто – 600 кінських сил. Справжні фани чекали на потужніший двигун, оскільки попередня BMW M5 Competition Edition також мала таку силу, однак тепер мусять задовольнятися такою ж потужністю. Хоча попередня модель мала 560 коней, так що де в чому є прогрес.
Новий силовий агрегат має точне обприскування палива високого тиску, нову оптимізовану систему змащення і охолодження. Розробники постаралися і вдосконалили випускну систему, яка тепер ще більше виразніше передає звук двигуна на вихлопі, створюючи при цьому оригінальну звукову гаму, яку точно оцінять любителі цієї моделі автомобіля.
Крім того нова BMW М5 отримає 4,4-літровий 8-циліндровий мотор BMW S63 M TwinPower Turbo з випускним колектором, M TwinScroll TwinTurbo, з непрямим повітряним охолодженням.
Привід
От у чому дійсно новинка – так це у повному приводі та новими можливостями заднього приводу. Однак така нова функція є також і у нового автомобіля Mercedec E-63. Так що тут BMW не стане революціонером.
Та все ж новий BMW M5 має систему інтелектуального повного приводу MxDrive. Разом з 4,4-літровим мотором останнього покоління розробники поставили 8-ступінчасту коробку передач M Steptronic. У додаток чудовий бонус – функція Drivelogic. Це подвійне зчеплення, яке дозволяє при увімкненій передачі швидко налаштувати наступну передачу і при бажанні увімкнути, не перериваючи роботу коробки передач. При цьому швидкість перемикання передач зростає і залежить лише від того, як швидко перемикаются муфти. У BMW на це піде всього 0,1 c. У підсумку, на автоматизованій коробці DCT M у системі керування реалізується функція Drivelogic, що передбачає одинадцять програм перемикання передач і забезпечує адаптування зміни передач під стиль водіння.
Усе вище описане дозволяє розганятися з місця до 100 км/год ще швидше в порівнянні зі своїми попередниками.
Динамічні показники
Ніхто, мабуть, і не сумнівався, що нове BMW буде швидше своєї попередниці. Першу сотню автомобіль може набирати за 3,4 секунди, тоді як M5 в кузові F10 робила це за 4,1 секунди.
На розгін до 200 кілометрів F90 витрачає всього лише 11,1 секунди.
Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці в 250 км/г, однак пакет опцій M Driver’s Pack може підвищити її до 305 км/г.
Дизайн
Нова баварська модель має доволі оригінальний передній і спортивний задній бампер з подвійними трубками вихлопної системи.
BMW не розсекречує вагу нової М5, лише констатуючи, що вона легша попередньої на 100 кг. Капот автомобіля, за традицією M5, виготовлений з алюмінію, а ось дах зроблений з вуглепластика. Також знизилася вага елементів випускної системи.
У стандартній комплектації авто оснащене полегшеними гальмами. Розробники також встановили доволі стандартні 19-дюймові поліровані диски кольору Orbit Greysas: спереду – 9,5 х 19 + шини розміром 275/40 R19 ззаду – 10,5 х 19 + шини 285/40 R19 опціонально доступні 20-дюймові колеса (передні 9,5 х 20 з шинами 275/35 R20 і задні 10,5 х 20 з шинами 285/35 R20).
Водії матимуть вуглецево-керамічні гальма, супорти яких пофарбовано у золотистий колір. Їх новинка у тому, що вони легші за попередні та знижують вагу М5 ще на 23 кг, але при цьому витримують ще більше навантаження.
Салон
Спортивний інтер’єр седану БМВ М5 особливо підкреслює завдяки керму, новій графіці на панелі приладів з цифровим спідометром і тахометром, вставками виготовленими з карбону, металевими накладками, що розташовані на педалях, дверних порогах.
Седан BMW серії М серійно оснащений сидіннями зі шкіряною оббивкою Merino , що мають електричне регулювання.
Опціонально доступні недавно розроблені багатофункціональні сидіння, які характеризуються особливою структурної оболонкою і кращою бічною підтримкою.
Панель приладів має додатковий індикатор з правого боку, який попереджає про досягненні максимальних обертів.
Роман Грицун