Чи знаєте ви про французький автомобільний бренд DS Automobiles? Дві літери, що поєднують світи високих технологій та високої моди. Таке поєднання могло народитися лише в Парижі – столиці вишуканості та авангарду. Бренд DS вдихає свій новаторський дух у кожну нову модель, яка залишає його майстерні. Сьогодні журналу «Egoist» пощастило одним із перших побачити та пройти ексклюзивний тест-драйв нового унікального кросовера від DS – DS 7 Crossback E-Tense. Повнопривідний plug-in гібрид, що цілковито змінює враження про кермування. У нашій розмові з Віктором Гринчуком, керівником DS SALON LVIV, ви дізнаєтеся про всі родзинки інноваційного гібридного кросовера.
- Модель DS 7 Crossback E-Tense тільки з’явилася на українському
ринку. Які її сильні сторони?
Ми невимовно чекали на гібридну версію кросовера DS 7 в Україні одразу ж після її презентації у Парижі. Уже після перших тест-драйвів на французьких дорогах ми зрозуміли, наскільки унікальним є цей автомобіль.
DS 7 Crossback E-Tense – це поєднання низки інноваційних технологій. Насамперед автомобіль оснащено одразу трьома двигунами. Завдяки бензиновому та двом електродвигунам потужність авто у 300 кінських сил вражає. Розгін до сотні – всього за 5,9 секунди. Plug-in гібрид E-Tense можна підзаряджати від електромережі. Тож це авто можна використовувати в режимі електрокару. Запас ходу на електротязі в DS 7 Crossback E-Tense – до 50 км. Цей діапазон можна зменшити чи збільшити залежно від стилю водіння: просто пригальмуйте, щоб підзарядити батареї.

У своєму сегменті авто виділяється інтелектуальними системами допомоги водієві. Автомобіль самостійно зчитує дорожнє покриття та підлаштовується під нерівності. Також треба віддати належне відчутній динаміці завдяки електротязі та відмінній маневреності повнопривідного кросовера.
- Вікторе, як щодо безпеки в DS 7 Crossback E-Tense?
Модель оснащена всіма системами безпеки від DS Automobiles, зокрема DS CONNECTED PILOT. Це цілий комплекс систем, завдяки яким авто може тримати безпечну дистанцію, уникати зіткнення, об’їжджаючи перешкоди в межах своєї смуги, та вчасно зупинятися в разі непередбачуваної ситуації на дорозі. Додатково є чималий арсенал пасивної безпеки. За стандартами EuroNCAP ця машина отримала 5 зірок, що свідчить про максимальну безпеку для водія та пасажирів.
- Окрім технологій, чим ще приваблює вибагливого клієнта це авто?
Бренд DS Automobiles – це особлива філософія. Натхненний світом haute couture, бренд приділяє особливу увагу до найменших деталей в ім’я витонченості та досконалості. Лише безкомпромісна майстерність, впевнений погляд майстра на матеріал, культ автентичності та прагнення вийти за межі можливого дають змогу досягти досконалості. Без цього інновація була б лише механічною роботою. Ми прагнемо до ідеалу.

DS 7 Crossback E-Tense – чудовий приклад перетворення філософії у реальний продукт. Яскравий скульптурний дизайн екстер’єру кросовера та оформлення його салону говорять самі за себе. Шляхетна шкіра, дорогі тканини та чистий алюміній – ручна робота майстрів DS перетворює авто у витвір високої моди. У новій моделі представлений годинник компанії BRM Chronograph, який також буде у седані E-класу DS 9.
- Чим ще цікаве внутрішнє наповнення салону та наскільки
оригінальна його комплектація?
Комфорт та затишок у салоні – абсолютна перевага DS 7. У ньому спеціально розроблені сидіння, що мають 8-зонний масаж з 5 режимами. Відмінна шумоізоляція та преміальна Hi-Fi акустика Focal Electra забезпечують чудовий акустичний комфорт. Навіть на високій швидкості у салоні буде тихо. Крім того, компактна гібридна система повного приводу забезпечує просторий салон.

DS 7 Crossback E-Tense представлений не лише у декількох комплектаціях, а й пропонує у парі до них теми дизайну салону. Початковою та найдоступнішою є комплектації Performance Line. У ній салон обшитий алькантарою темно-сірого кольору. Про мене, виглядає дорого та затишно. Наступна комплектація So Chic з темою Rivoli у світлому чи темному варіантах. Цей салон вже оздоблений гладкою шкірою. Третя тема – Opera у максимальній комплектації Grand Chiс. Це натуральна Nappa. Вона доступна у двох кольорах: коричневому та чорному. Мені ж, як не дивно, найбільш до вподоби саме перша тема інтер’єру.
- А що Ви відчули, коли пересіли зі звичайного DS 7 на E-Tense?
Завдяки своїй професії доводилось їздити на багатьох різних авто. Мені знайомі відчуття прискорення в авто зі схожими динамічними характеристиками. Утім, на DS 7 Crossback E-Tense відчуття зовсім інші. З двигуном внутрішнього згоряння прискорення відбувається більш плавно. Там крутний момент зростає зі збільшенням обертів двигуна. В електродвигунах весь крутний момент доступний вже зі старту. Тому E-Tense при натисканні на педаль буквально зривається з місця. Неперевершені відчуття для водія – це наче поштовх у спину.
- Яка модель бренду найпопулярніша? Чим здивуєте у
майбутньому?

Як окремий вид Citroen преміум бренд DS Automobiles існує з 2014 року. З моменту відкриття нашого салону у Львові найпопулярнішою є класична версія DS 7 Crossback, що з’явилася на українському ринку у 2019 році. Слідом за популярністю йде DS 3 Crossback. Щодо новинок, то зараз очікуємо на преміальний седан DS 9 та нещодавно представлену модель DS 4. Новинка має з’явитися на ринку Європи вже наприкінці 2021 року.
- Що втрачає клієнт, коли замість DS 7 Crossback E-Tense обирає
автомобіль схожого класу іншого бренду?
Звісно, потрібно враховувати з чим саме порівнювати. Крім потужності двигунів та унікального повного приводу, у DS 7 Crossback E-Tense одна з найкращих коробок передач – гідротрансформатор AISIN. У гібридах часто зустрічаються варіатори, які поступаються своїм ресурсом класичним автоматам. Утім, попри чимало інших технологічних переваг, важливими є відчуття. Ті емоції, які дарує DS, ви навряд чи знайдете в інших автомобілях. DS Automobiles – це самобутній бренд, однозначно з яскравим та сильним характером. Випробувати дух гібридного звіра DS 7 Crossback E-Tense 4×4 сповна можна лише особисто. Тож запрошуємо на ексклюзивний тест-драйв у наш офіційний дилерський центр DS SALON LVIV. Новий DS 7 Crossback E-Tense вже доступний для перших випробувань.
Розмовляла Юлія Осим