«3 аргументи, які дозволять вам збільшити продажі на 40%» – під такою назвою прогримів наш черговий Сніданок Егоїста. Якщо у вас є клієнти, значить, ви більшою чи меншою мірою працюєте з продажами. А кожен, хто має з цим справу, хоче ці продажі піднімати. Модератором на ньому була сертифікований бізнес-тренер, перший україномовний бізнес-консультант в Інтернеті та давній партнер журналу Людмила Калабуха. А годував нас і наших гостей ресторан італійської кухні «Buon Gusto» (ТЦ «Володимир», ТВК «Південний», вул. Щирецька, 36).
Отож, на заході нас навчили, що для того, аби продавати більше, нам обов’язково необхідно:
1. Обов’язково збирати відгуки вдячних і задоволених клієнтів. Вони – чи не найкращий аргумент, який доводить, що ви робите свою роботу якісно, старанно та відповідально.
2. У описах товарів та послуг неодмінно подавати тільки власні факти та цифри. Конкретизуйте все максимально та створіть унікальні описи. Відмовтеся від формулювань-штампів на зразок «індивідуальний підхід до кожного клієнта», «команда висококваліфікованих професіоналів», «гнучка система знижок», «доступні ціни».
3. «Сокира у спині клієнта» – наголошуйте в розмові з клієнтом, що не треба нікуди їздити і ще щось дивитися, адже вони вже зразу потрапити в саме правильне місце, і нема чого шукати, треба брати. Поводьтеся впевнено, і навіть якщо потенційні покупці підуть робити спроби шукати краще/дешевше/вигідніше – у них буде відчуття, що вони з власної волі відмовляються від вигідної пропозиції.
Інформуйте клієнтів, пояснюйте їм, вірте в них, а самі будьте впевнені, що вони у вас куплять. І це обов’язково станеться!
1. Обов’язково збирати відгуки вдячних і задоволених клієнтів. Вони – чи не найкращий аргумент, який доводить, що ви робите свою роботу якісно, старанно та відповідально.
2. У описах товарів та послуг неодмінно подавати тільки власні факти та цифри. Конкретизуйте все максимально та створіть унікальні описи. Відмовтеся від формулювань-штампів на зразок «індивідуальний підхід до кожного клієнта», «команда висококваліфікованих професіоналів», «гнучка система знижок», «доступні ціни».
3. «Сокира у спині клієнта» – наголошуйте в розмові з клієнтом, що не треба нікуди їздити і ще щось дивитися, адже вони вже зразу потрапити в саме правильне місце, і нема чого шукати, треба брати. Поводьтеся впевнено, і навіть якщо потенційні покупці підуть робити спроби шукати краще/дешевше/вигідніше – у них буде відчуття, що вони з власної волі відмовляються від вигідної пропозиції.
Інформуйте клієнтів, пояснюйте їм, вірте в них, а самі будьте впевнені, що вони у вас куплять. І це обов’язково станеться!
З питань участі у наступних бізнес-сніданках звертайтеся за тел. 067 789 44 68, Олена