20 листопада пройшов черговий бізнес-сніданок «Егоїста» під назвою «Бізнес і сторітелінг».

Люди обожнюють історії. А чи потрібні історії у бізнесі? Успішні підприємці вміють розповісти власну історію чи історію свого бренду, стаючи таким чином більш ніж просто бізнесом, а бізнесом з душею.
Кожен бренд – неважливо, особа це чи бізнес – зобов’язаний мати свою історію.
На сніданку ми дізналися, що структура історії бренду повинна бути саме такою:
• Експозиція (хто, де, коли, чого хоче)
• Зав’язка (з чого все почалося)
• Розвиток (всі події, вороги і союзники)
• Кульмінація (найяскравіший момент)
• Розв’язка (чим закінчилося, висновок).
Створюючи історію продукту чи послуг, слід обов’язково обдумати наступні пункти:

- Що повинно трапитися з моїм клієнтом, щоб він прийшов до мене?
- Про що він думає і що відчуває, коли йде до мене?
- Що він хоче відчути, коли я вирішу його
проблеми? - Як допомогти йому це відчути?
Модератором заходу була засновниця та тренер компанії «Аґрус: Практика слова», автор та ведуча медіа-проекту про цінності «Ключ до», тренер на TEDxLviv, колекціонерка надзвичайних історій Ірина Снітинська.
Приймав та дуже смачно пригощав Ресторан TERRAZZA (Saint Feder Boutique Hotel). З сьомого поверху, на якому розташований ресторан, Ви зможете побачити не лише архітектурні пам’ятки, але й відчути дух старовинного «міста- музею». Шеф- кухар ресторану запропонує Вам вишукані страви середземноморської кухні. Традиційні страви європейської кухні, переплітаючись із фантазією майстра, створять незабутній смаковий ансамбль, а атмосфера затишку та ексклюзиву його доповнить.
Щодо питань участі у наступних бізнес-сніданках звертайтесь:
Ірина Добровольська (068 021 02 41)
Редакція «Егоїста»