2. Клієнтоорієнтованість. Задоволені клієнти відчувають, що їх розуміють і обслуговують, і, як правило, залишаються лояльними до бренду. Нещасні клієнти кидають бренди, а без клієнтів немає бізнесу. Тому життєво важливо ставити клієнта на перше місце та в центр усього, що ви розробляєте та робите в усіх пропонованих продуктах і послугах.Це визначення клієнтоорієнтованості вимагає від людей у вашій організації повного розуміння ситуації, сприйняття та очікувань клієнтів.
3. Веб-розробка є причиною існування контенту та веб-додатків онлайн. Найцінніші компанії сьогодні знаходяться в техніці. Вони змінили економіку та кардинально вплинули на наше суспільство в цілому. Немає жодних ознак того, що попит на веб-розробку знизиться, оскільки ми, фактично, з кожним днем стаємо все більш залежними від Інтернету.
4. Володіння знаннями соціальних медіа є необхідним для багатьох кар’єр у нинішньому медіа-кліматі. За останні роки доведено, що використання соціальних медіа як інструменту маркетингу, продажів або підбору персоналу є дуже ефективним. Багато організацій наймають спеціалістів із соціальних медіа, щоб допомогти їм охопити цільову аудиторію, а також взаємодіяти з теперішніми та потенційними клієнтами.
5. Кібербезпека. Сучасне суспільство важко уявити без Інтернету та сучасних технологій. Попри те, що ці винаходи приносять значні переваги, нерозумно не помічати їхні небезпеки. Щоб безпечно орієнтуватися в цифровій сфері, співробітники повинні навчитися захищати себе та свої організації від кібератак.
6.Віддалена співпраця та спілкування. Цифрові та інші технології створюють нові способи роботи, а команди співробітників стають більш зв’язаними та готові до більшої співпраці. Під час пандемії компанії та працівники в усьому світі були змушені покладатися на цифрові технології. Їм довелося використати свої навички спілкування, візуальної комунікації та навички соціальних мереж, щоб ефективно співпрацювати, працюючи віддалено. Пандемія та події сьогодення показали нам, що дистанційне спілкування та співпраця — це навичка, якою ваші команди повинні опанувати.
7. Інноваційний менеджмент. 21 століття характеризується стрімкою появою та розвитком нових технологій, особливо в цифровому світі. Тому для компаній та їхніх співробітників як ніколи важливо йти в ногу з новими технологіями, програмним забезпеченням і методами навчання.
Зоряна Войтів